Followers

Khamis, 18 November 2010

INILAH CERITERIA HAMBA


Gambar ni milik seorang teman kat FB. Salah seorang penggemar novel dan dia sengaja tagging gambar ni kat fb aku. Nak tau kenapa... sebabnya salah sebuah nukilanku turut menghiasi ruang koleksinya. Tengok kat tengah tu... nampak tak novel Zulaikha? he3...

Novel Zulaikha ni adalah hasil jerih mindaku yang ke-4. Ia mengenai cerita cinta romantis di kalangan suami isteri yang baru hendak meneroka alam rumah tangga. 

Jalan ceritanya agak kelakar dan lebih kepada cerita lawak romantik. Tak percaya? Ha... cubalah baca selembar dua pasti anda akan tersenyum sendiri... ahaks!

Apapun... tQ kepada Nana Azra kerana sudi menjadikan salah sebuah dari nukilanku sebagai koleksinya...




Ni pula koleksi Kak Mawar Merah. Bukan setakat ni saja tapi banyak lagi koleksi novelnya hingga beratus buah dalam albumnya. Apapun, cuma gambar ni je yang dia sempat tag kat album fb aku.

Nampaknya buku aku bertajuk Tenda Biru menjadi pilihannya he3. Tenda Biru memang sesuai dibaca oleh kaum perempuan dan lelaki. Cerita buku ni lebih kepada motivasi dan pendapat aku memang sesuailah untuk dijadikan bahan bacaan ringan.


Aku nak ucapkan terima kasih kat Kak Mawar Merah kerana tag gambar ni kat fb aku n nak ucap berbanyak terima kasih sebab memilih buku aku sebagai novel pilihannya.


He3... gambar ni juga kena tag kat aku tapi masalahnya aku tak nampak mana satu novel aku kat gambar ni koz tajuk2 novel ni agak kabur. So aku tak boleh cam mana satu novel aku.  Ha kawan2 semua boleh tolong cari untuk aku ke? hehe

Memang seronok ada koleksi macam ni kan? Aku ni pula langsung tak ada koleksi novel. Aku suka soping novel tapi kurang minat membaca... itu masalahnya.










create your own banner at mybannermaker.com!